2013. február 8., péntek

Baker's Twine, avagy a Pékzsineg

Tudom, tegnapra ígértem a bejegyzést a Pékzsinegről, csak közbejött egy pár dolog, így ma szeretném pótolni. :)
Kezdjük az elejénél...
A Baker's Twine néven ismert Pékzsineg Magyarországon még nem annyira elterjedt. De gondoljunk csak bele, a dekortapasz is pár hónap alatt meghódította az országot, szerintem így lesz ezzel is.
A dekorzsinegek vékony 100% pamutból készült szálakból sodort, vidám, színes zsinegek. Általában három fehér szálat sodornak egy színes szállal össze, hogy eredményül a dekorzsinegre jellemző csíkozottságot megkapják. A sodrásnak köszönhetően a zsinegek rendkívül erősek.
A Baker’s Twine nevet azért kapták, mert eredetileg tejtermékek, és pékáruk csomagolásához hasznosították, az akkoriban még natúr színű sodrással készült vékony zsinegeket.Manapság ezek a zsinegek már túlnőttek eredeti feladatukon, és kiszínesedtek. Vidám, trendi színeikkel fel lehet dobni bármilyen kreatív projektet.


Összegyűjtöttem pár képet, így egy kis ízelítőt láthattok mire is lehet használni, természetesen ez csak minta, ezen felül már csak a kreativitásunkra van bízva, mit is hozunk ki belőle.
Segítségünkre lehet például Scrapbook albumoknál, képeslapkészítésnél, csomagolásnál, lakásdekorációk készítésénél, Party dekorálásánál, de kötni és horgolni is lehet velük...


Két napja jött meg a csomagom, amiben 3 különböző színű dekorzsineg is volt, én E-bay-ról rendeltem, de utánanéztem és találtam egy oldalt Mo-on is, ahol meg lehet vásárolni. Legközelebb már én is innen fogom rendelni.


Amint kibontottam csináltam is pár dekorációt.  Egy kicsit feldobtam a segítségével a rajzkréta tartót, egy képet (amit Valentin nap után fogok megmutatni, mert ajándékba készült:), ceruzatartót és egy mécsestartót. Mindegyiket én csináltam, sok minden jár még a fejemben, amit meg akarok valósítani, de csak szépen, sorjában... :)


Amíg "anyu" a másik szobában kikapcsolta maga körül a külvilágot és alkotott, addig a "gyerek" élvezte a helyzetet a nappaliban :)))


Remélem kedvet kaptatok ezekhez a kis zsinegekhez, én is folyamatosan készítem a további dekorációkat. :)
További szép napot Nektek!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése