2013. január 13., vasárnap

DIY: Füzetből kép

Régóta őrizgetem már a füzeteimet. Igaz, nincs rá már szükségem, de olyan szépek, hogy nem akartam kidobni őket. Néha kipattan a fejemből valami, egy ötlet, amit akárhogyis de meg kell csinálnom. Nem is tudom, hogy jutott eszembe, hiszen a szekrény alján voltak a füzetek, de valahogy jött, "kép lesz belőlük"! És hát így is lett, volt itthon még pár képkeret, amit  az IKEA-ban vásároltunk, csak még nem találtunk bele megfelelő képet, így az is a szekrényben "pihent". 
ÉJFÉL után pár perccel neki is láttam, hiszen ha jön az ihlet, addig nem alszom míg meg nem csinálom, megosztom veletek, hátha ti is kedvet kaptok hozzá :)


Tehát amire szükség lesz:
Régi füzetek, de tapétából, vagy akár újságból is lehetne csinálni
Képkeretek
Olló




Készítünk egy sablont. A mi képkeretünkbe volt is, azt átrajzoltam a füzetekre és úgy vágtam ki a méretre szabott képet. És lényegében ennyi is, mehetett be a lapok közé, majd rácsavartam az alját és kész :)




Annyira belejöttem, hogy a recepttartó papucsomat is feldobtam egy kicsit. Kétoldalú ragasztó segítségével ragasztottam rá a füzetből kivágott kis "címkét".


Nagyon tetszenek az új képeink, fiatalos és bohókás, pont a mi lakásunkba illik :) 


Remélem Ti is készítetek hasonlót, csak egy kis kreativitás kell és gyönyörű, egyedi dekorációkat lehet készíteni, ez most is megmutatkozott.

Tartsatok továbbra is velem: www,levendulalak.blogspot.hu






2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, micsoda ötlet :) tetszenek igazán.
    Nekem is van egy csomó, szebbnél-szebb füzetem, ki tudja mi lesz belőlük...

    VálaszTörlés
  2. Maradék tapétából is meg lehet csinálni, nekem onnan jött az ötlet. :) Ha megcsinálnád, küldj róla képet, kíváncsi vagyok rá! :)

    VálaszTörlés